Subject: Laserite kasutamine Pärnus. Öövalgel festivalil 24-28.09.2024
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: "'Kea Toi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 18:40:31 +0300

Tere!

Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastust laserite kasutamiseks Pärnus
Öövalgel festivalil järgmistes kohtades ja ajavahemikel

- 24.09 kell 20.00 – 02.00 25.09 (Laserite paigaldus ja testimine, ainult
Brackmanni park)

- 25.09 kell 19.00 – 02.00 26.09 (Laserite paigaldus ja testimine, kõik
etenduste kohad)

- 26.09 – 28.09 iga päev kell 19.00 – 23.50 – Etenused kõikides kohtades

Kasutatavad seadmed:

Brackmanni Park:

OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt laserist väljumisel
4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 30 kraadi, suund 360
kraadi ehk ümberringi

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Rannapark:

OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist väljumisel
4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 30 kraadi, suund
lõunaedelast põhjaloodeni.

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

                Vallikäär:

OPTLaser PR 10000 – max võimsus 10 W. Kiire läbimõõt laserist väljumisel 4
mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 30 kraadi.

Laserite käitleja: Argo Valdmaa, Öövalgel MTÜ, 5274288,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Raamatukogu:

OPTLaser PR 10000 – max võimsus 10 W. Kiire läbimõõt laserist väljumisel 4
mm, divergens 1,1 mrad, kasutame tõusunurgaga max 30 kraadi.

Laserite käitleja: Argo Valdmaa, Öövalgel MTÜ, 5274288,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ürituse korraldaja: Öövalgel MTÜ, Argo Valdmaa, 5274288,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.